سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۹، ۱۳۸۳



تخریب قطعه 33 بهشت زهرا را متوقف کنید



خانمها آقایان عزیز

جمهوری اسلامی ایران به طورعلنی اعلام کرده است که قصد تخریب قسمتی از گورستان بهشت زهرا را دارد که در آن بسیاری از شخصیت‌های تاریخی ایران به خاک سپرده شده‌اند

قطعه سی و سه بهشت زهرا آرامگاه بسیاری از مبارزینی است که در زمان شاه و یا در زمان جمهوری اسلامی ایران اعدام شده‌اند. در میان دفن شدگان به نام های شاعران ..روزنامه نگاران و رهبران سیاسی چون خسرو گلسرخی.کرامت الله دانشیان..محمد حنیف نژاد..علی اصغر بدیع زادگان..سعید محسن..بیژن جزنی..مهدی رضایی و بهروز دهقانی میتوان اشاره کرد.

مزارهای واقع در این قطعه درگذشته به طور مداوم توسط عوامل جمهوری اسلامی ایران تخریب شده‌اند و سنگهای مزارها بارها شکسته شده است. دولت ایران این بار می‌خواهد برای همیشه خاطره این شخصیت‌ها را از تاریخ مردم ایران بزداید. ما امضا کنندگان زیر مخالفت شدید خود را بااین عمل غیرضروری و ظالمانه جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنیم.تخریب قطعه سی و سه ضربه بزرگی به تاریخ معاضر ایران خواهد بود. مردان و زنانی که در این قطعه آرمیده‌اند با هر عقیده‌ای جان خود را در راه مبارزه برای یک کشور دمکراتیک از دست داده‌اند. آرامگاه آنان نه تنها نباید تخریب گردد بلکه باید به عنوان قسمتی از تاریخ ایران حفظ و نگهداری شود.

نگذارید دولت ایران به این عمل شنیع دست بزند. تخریب قطعه سی و سه بهشت زهرا که میراث سیاسی و تاریخی ایران است را متوقف کنید.




لطفا متن پتيشن و لوگو را با ايي‌ميل به دوستان و آشنايان خود بفرستيد و از آنها درخواست كنيد كه آنها هم به كساني كه مي‌شناسند با ايي ميل بفرستند.


هیچ نظری موجود نیست: