چهارشنبه، اسفند ۲۲، ۱۳۸۶

ايرانيان ازاده! وجدانهاي بيدار!

با خبر شديم كه جان پيمان پيران فعال دانشجوئي كه ماههاست در چنگال نيروهاي امنيتي جمهوري اسلامي در اسارت بسر ميبرد، در خطر است.
پيمان پيران كه از ماهها قبل در بازداشت بسر ميبرد، بارها تحت بازجوئي هاي فرسايشي و شكنجه هاي قرون وسطائي قرار گرفته است. هم اكنون وضعيت جسماني وي بشدت وخيم گزارش ميشود و دچار آسيب ديدگي شديد کتف و پاي راست ميباشد.
هم از اينرو توجه شما ايرانيان آزاده و تمامي نهادهاي دمكراتيك و حقوق بشري را به اين موضوع جلب مينمائيم .
بر اساس آخرين گزارشات پيمان پيران، بهروز کريمي زاده و علي کانتوري سه تن از فعالان دانشجويي صبح امروز از بازداشتگاه 209 به قرنطينه زندان اوين منتقل گرديدند. نگذاريم تا جمهوري اسلامي بار ديگر فاجعه اي انساني را به مردم ايران تحميل نمايد.

ما ضمن محكوم نمودن بازداشت ,شكنجه زندانيان سياسي، در اسارت نگاه داشتن آنان و قرار دادن شرط وثيقه هاي نجومي براي ازادي آنان، با حمايت از اين فراخوان مراتب اعتراض و نگراني عميق خود را از اين اقدامات جمهوري اسلامي ابراز مي نمائيم
لطفا حمايت خود را به آدرس سايت ارسال داريد
http://us.f592.mail.yahoo.com/ym/Compose?To=info@gozareshgar.com

و يا در بخش نظرات همين صفحه درج نمائيد!اين فراخوان پس از 2 هفته به نهادهاي دمكراتيك بين المللي و حقوق بشر ارسال خواهد شد.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

با درود به شما هموطن گرامی
گروه هواداران کانال یک برای تحقق اهداف مبارزاتی خود و همچنین برای هرچه نزدیکتر شدن و هماهنگ تر شدن وب نویسان و فعالین سیاسی در قدم نخست قصد بر خورداری از اعلام حمایت 1000 وب نویس را دارد .

توجه :
1- هدف ما در درجه ی اول اتحاد بین وب نویسان مخالف رژیم سرکوبگر ولایت فقیه هست

2- در درجه ی دوم حضور یکپارچه و هماهنگ ،اطلاع رسانی گسترده در اعتراضات و تجمعات اینترنتی و یکصدا شدن است که این می تواند به صورت شرکت در نظر سنجی ها مثل پتیشن خلیج فارس-جمهوری اسلامی آری یا خیر- و بسیاری موارد دیگر باشد .....

3- این تارنگار مورد حمایت شبکه مبارز ماهواره ای کانال یک هست که با تشکیل این تشکل متحد در عرصه اینترنت بین وب نویس های مبارز، می توان همکاری متقابلی بین هم صورت بگیرد که نتیجه ای مضاعف در این عرصه مبارزاتی علیه رژیم سرکوبگر ولایت فقیه خواهد داشت

از تمامی کسانی که به قدرت اتحاد و یکی شدن ایمان دارند تقاضا میشود که ما را در این کار یاری رسانند

(((((( توجه ))))))

(( برای اطلاعات بیشتر و پیوستن به ما به تارنگار هواداران کانال یک مراجعه کنید ))

آدرس تار نگار هواداران کانال یک :


http://channelone-fan2.blogspot.com/

از شما هموطن گرامی دعوت به عمل آمده است
منتظر حضور سبزتان هستیم.

ناشناس گفت...

با سلام
لینک شما برای امضا باز نمی شود
لطفن در صورت امکان فراخوان جمع آوری امضا را در جاهای دیگر نیز قرار دهید و راه امضا مستقیم را نیز باز کنید.
با مهر، شهلا بهاردوست
www.bahardoost.org